Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

054-8124442

למה כדאי להתייעץ עם עורך דין עבירות תעבורה

עבירות תעבורה נחשבות לנפוצות בישראל בשל הסברה הרווחת אודות חוסר ציות לחוקי התנועה מצד נהגים. כל אי ציות כזה מסכן נהגים, נוסעים והולכי רגל ולכן כאשר מבוצעת עבירות תנועה משמעותית שהיו לה השלכות על שלומו של אדם זה או אחר – חשוב שהוא ימצא עו"ד תעבורה בחיפה (או על פי המקום שבו הוא גר) שילווה אותו, יסביר לו במדויק את ההשלכות והמשמעויות של מה שקרה וייתן לו ייעוץ מקצועי ומותאם אישית למקרה הספציפי שלו. חשוב מאד שלא להגיע לשום דיון בבית משפט ללא עורך דין צמוד שמכיר את המקרה וידבר בשמו של הלקוח שלו.

איך בוחרים עו"ד תעבורה חיפה?

מי שמתגורר בחיפה ומחפש עורך דין צריך לבחון את המשרדים הרלוונטיים בסביבה על מנת שיהיה זה קל ונוח להיפגש עם עורך הדין במשרד שלו או בביתו של הלקוח ולא יהיה צורך בנסיעות ארוכות לשם כך. עו"ד תעבורה חיפה יכיר גם את בתי המשפט ואת השופטים המקומיים וייתכן שתהיה לו הכרות עם דרכי הפעולה וקבלת ההחלטות של השופטים, מה שיכול להיות לטובתו של הלקוח שלו. חשוב להיפגש, להציג בקווים כלליים את הנושא המדובר ולאפשר לעורך הדין לחשוב האם מדובר בנושא שהוא מתעסק בו ויכול להציע בו שירות לא פחות ממעולה שיסייע ללקוח שלו ואולי יחלץ אותו מבעיה גדולה.

החשיבות של עורך דין מקצועי ומנוסה בתחום

לא כל עורך דין עוסק בנושאי תעבורה ולכן יש חשיבות לפנייה אל עו"ד תעבורה חיפה שיש לו את ההתמחות הספציפית הזאת, מה שיבטיח שהוא יכיר את חוקי התעבורה על בוריים ויידע בדיוק איך לנתח ולהתפלפל בצורה שלבסוף תוכל להיות לטובת הלקוח שלו. קנס גבוה, רישום נקודות או שלילת רישיון הנהיגה יכולים להיות הרי גורל עבור אדם זה או אחר ולכן חשוב שיהיה לצדו עורך דין שיידע בדיוק איך להתמודד עם כל מקרה.

עו"ד אורן סבן מציע מגוון שירותים משפטיים בתחום התעבורה לרבות ייצוג וליווי לקוחות שביצעו עבירות תנועה במקצועיות ובהתאמה אישית.

עורך דין תעבורה בחיפה

השאירו פרטים כאן למטה ואחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

דיני תעבורה

עבירות תעבורה שאני מתמחה בהן: דוחות תעבורה, הסרת נקודות, תיקי שיכרות, נהיגה בפסילה, כתבי אישום בתאונות דרכים, נהיגה בקלות ראש, מצלמות מהירות, נהיגה רשלנית, מהירות

קרא עוד »
עורך דין תעבורה מומלץ

עורך דין תעבורה

עורך דין העוסק בדיני התעבורה הינו עורך דין המתמחה בטיפול בתיקים הקשורים בעבירות תעבורה כמו עבירות מהירות, נהיגה תחת השפעה, נהיגה ללא רישיון או רישיון

קרא עוד »