Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

054-8124442

מתי מומלץ לפנות לעורך דין צבאי?

אין זה נעים לעמוד מול שלטונות הצבא, בין אם תובעים אותם ובין אם להיות נתבעים על ידם. כל חייל, קצין או אזרח עובד הצבא יודע שמערכת המשפט הצבאית שונה מזו האזרחית ובמקרים מסוימים אף נחשבת למחמירה יותר בשל ההיררכיה הברורה של הצבא וההתבססות של הצבא על ביצוע פקודות כלשונן. עורך דין צבאי חיפה יכול לסייע למי שצריך בכל זאת לתבוע את הצבא, להיות מיוצג מול הוועדה הרפואית של משרד הביטחון או להתמודד עם עבירות שהוא ביצע במהלך השירות הצבאי שלו, בין אם הוא עדיין משרת ובין אם עבר זמן מאז השחרור שלו.

מתי צריך לפנות אל עורך דין צבאי חיפה?

מי שמתגורר בחיפה ואמור להיכנס לדין ודברים מוסדרים מול שלטונות הצבא או משרד הביטחון צריך שיהיה לצדו עורך דין לענייני צבא. אין הכרח שעורך הדין יהיה בצבא בעצמו אלא עורך דין אזרחי בעל התמחות ספציפית במערכת המשפט הצבאית, מה שמקנה לו את האפשרות לייצג לקוחות מול שלטונות הצבא ומשרד הביטחון. הוא יהיה בעל ידע רב ומרשים אודות מערכת המשפט הצבאית ויוכל ללוות את הלקוח שלו בעניין המדובר. חשוב לוודא שאכן מדובר בעו"ד צבאי מוסמך ומנוסה, מה שיבטיח הצלחה בתיק וליווי מותאם אישית ללקוח שפנה. לכל אדם יהיה העניין האישי והפרטי שלו ועורך הדין צריך להתאים את דרך הליווי.

החשיבות של ליווי מקצועי מעורך דין

אין זה נעים להתנהל מול שלטונות הצבא והרבה מאד אנשים כלל לא מסוגלים לכך ולכן הדבר הנכון הוא לשכור את השירותים המקצועיים של עורך דין צבאי שילווה את החייל, הקצין או המשוחרר משירות. עורך הדין גם יבין לעומק במה מדובר ויידע להציע את דרכי ההתמודדות הנכונות והכדאיות ביותר. אפשר לסמוך עליו שייתכן והוא אפילו מכיר דיינים צבאיים וכך אסטרטגיית הפעולה שלו תהיה לא פחות ממעולה.

עו"ד אורן סבן הוא עו"ד צבאי מנוסה שמכיר לעומק את מערכת המשפט הצבאית ומלווה אינספור לקוחות בהצלחה מול משרד הביטחון ושלטונות הצבא.

עורך דין צבאי חיפה

השאירו פרטים כאן למטה ואחזור אליכם בהקדם

עוד בנושא

הסדר מותנה

עורך דין מומחה להסדר מותנה עו"ד אורן סבן, הינו עורך דין מומחה לדין הפלילי בעל ניסיון רב בייצוג חשודים ובעל התמחות בהגעה ל"הסדר מותנה" אשר

קרא עוד »

דיני תעבורה

עבירות תעבורה שאני מתמחה בהן: דוחות תעבורה, הסרת נקודות, תיקי שיכרות, נהיגה בפסילה, כתבי אישום בתאונות דרכים, נהיגה בקלות ראש, מצלמות מהירות, נהיגה רשלנית, מהירות

קרא עוד »

עורך דין חיפה

מי שמתגורר בחיפה, הקריות והסביבה ירצה למצוא באזור המגורים שלו את כל אנשי המקצוע ונותני השירותים שהוא צריך לאורך הזמן במהלך השגרה היומיומית הרגילה שלו.

קרא עוד »